Finans sektörünün öncü kuruluşlarından QNB çatısı altında kurulan QNBpay, kullanıcı dostu üye işyeri paneli sayesinde KOBİ'lere tüm bankalara entegre güvenli, hızlı ve sorunsuz ödeme alma hizmeti sunmaktadır.
QNBpay Sanal POS ile müşterilerinize, tüm banka kartlarından peşin ve taksitli ödeme imkanı sunabilirsiniz.
Tek tek bankalarla anlaşmanıza gerek kalmaz. QNBpay’de kurulum ücreti, işlem ücreti ve aidat yoktur. QNBpay sayesinde tamamen işinize odaklanabilirsiniz.
QNBpay Link POS ile web siteniz olmasa da müşterilerinize QNBpay Üye İşyeri Paneli üzerinden hızlıca link oluşturarak güvenle ödeme alabilirsiniz. Tüm banka kartlarından peşin ve taksitli ödeme imkanı sunabilirsiniz.
QNBpay sayesinde tamamen işinize odaklanabilirsiniz.
QNBpay Dijital POS ile 3D güvenlikle müşterilerinizden uzaktan güvenle ödeme alabilir, ödemelerinizi QNBpay Üye İşyeri Paneli üzerinden takip edebilirsiniz.
QNBpay sayesinde tamamen işinize odaklanabilirsiniz.
QNBpay üye işyerleri kurulum aidat, verimsizlik vb. sabit ücretler ödemezler.
QNBpay olarak müşterilerimize sunduğumuz çalışma koşulları ertesi gün veya blokeli olarak farklılık göstermektedir. İş modeline ve ciro hacmine bağlı olarak komisyon oranları değişkenlik göstermektedir.
Detaylı bilgi almak için 0212 319 23 70 numaralı telefondan veya destek@qnbpay.com.tr'ye mail atarak bize ulaşabilirsiniz.
QNBpay, işletmenizin aylık işlem hacmi ve yıllık ciro hedefi gibi faktörleri göz önünde bulundurarak size özel komisyon oranları sunar.
Size uygun komisyon oranını öğrenmek için başvuru formunu doldurun. Satış birimimiz başvurunuzu hızlıca değerlendirecek ve size özel bir teklif sunacaktır.
QNBpay işyeri destek hattımıza 0212 319 23 70 numaralı telefondan, destek@qnbpay.com.tr’den veya panel içerisinde destek bölümünden ulaşabilirsiniz.
Üye İş Yeri Paneli üzerinden çalışanlarınıza, yetki alanlarını belirleyerek erişim izni verebilir ve satış yapmalarını sağlayabilirsiniz.
QNBpay ürünlerinden faydalanmak için başvuru formunu doldurabilirsiniz. Ekibimiz sizlerle hızlıca iletişime geçecektir.
QNBpay'e başvuru yapabilmeniz için web site şartı aranmamaktadır.
İşyeri adaylarını değerlendirmek üzere vergi levhası, ticaret sicil gazetesi, ortaklara ait kimlik bilgileri ve imza sirküleri talep edilmektedir. Bazı sektörler özelinde ek evrak talep edilebilmektedir.
Detaylı bilgi almak için 0212 319 23 70 numaralı telefondan veya destek@qnbpay.com.tr'ye mail atarak bize ulaşabilirsiniz.
Talep edilen işyeri evraklarının eksiksiz paylaşılmasının ardından hızlıca başvuru değerlendirme süreci başlar ve birkaç iş günü içerisinde başvuru süreci tamamlanır.
Detaylı bilgi almak için 0212 319 23 70 numaralı telefondan veya destek@qnbpay.com.tr'ye mail atarak bize ulaşabilirsiniz.
QNBpay.com.tr üzerinden sözleşmemize ve aydınlatma metnimize ulaşabilirsiniz.
QNBpay, üye iş yerlerine kolayca ödeme alma imkanı sunan 3 farklı çözüm sunar:
QNBpay Link POS, web sitesine gerek olmadan sosyal medya hesapları, anlık mesajlaşma uygulamaları veya diğer online iletişim kanalları üzerinden de ödeme almanızı sağlar.
QNBpay Dijital POS, müşterileriniz nerede olursa olsun hızlı ve güvenli bir şekilde uzaktan ödeme almanızı sağlar.
QNBpay Sanal POS, işletmenizin tüm bankalara entegre olarak tek bir noktadan ödeme almasını sağlar.
QNBpay Sanal POS, e-ticaret sitenizde kredi kartı ve banka kartı ile ödeme almanızı sağlayan bir ödeme çözümüdür. Güvenli ve hızlı bir şekilde ödeme işlemlerini gerçekleştirmenize olanak tanır.
QNBpay Sanal POS'a başvurmak için tamamen işlevsel ürün ve fiyat bilgilerinin de yer aldığı bir e-ticaret sitesi veya uygulaması gerekmektedir. Firma bilgileri satış platformunda eksiksiz olarak yer almalıdır. Gizlilik politikası, uzaktan satış sözleşmesi ve teslimat-iade şartları mevcut olmalıdır. Ödeme sayfası, güvenli bir işlem deneyimi sağlamak için SSL şifrelemesiyle korunmalıdır.
Woocommerce (Wordpress), Opencart gibi açık kaynak platformlarla ya da Ticimax ve T-Soft altyapılarıyla e-ticarete hızlıca başlayabilir ve QNBpay Sanal POS’u ile ödeme alabilirsiniz. Bayi Tahsilat çözümleri altyapısı sağlayan ve aynı zamanda ERP entegrasyonu olan Ödüyo, Tahsildar, Payten, Craftgate, Logo Yazılım ve Bulut Tahsilat firmaları ile de anlaşmamız bulunmaktadır.
Test hesabımız mevcuttur. QNBpay API dokümanımıza web sitemizdeki Entegrasyon Kılavuzu bölümünden veya linkden ulaşabilirsiniz.
QNBpay Link POS, tüm KOBİ'ler için web sitesine ihtiyaç duymadan link ile kolay ve güvenli ödeme imkanı sunan bir ödeme alma yöntemidir. Bu yöntem, müşterilerinize ödeme linki göndererek, ödemeyi güvenli bir şekilde alma imkanı sağlar. Müşteriler, ödeme linkine tıklayarak, ödeme tutarını güvenli bir şekilde ödeyebilirler.
QNBpay Link POS'u tüm KOBİ'ler kullanabilir. Özellikle web sitesi olmayan KOBİ'ler için alternatif bir ödeme yöntemidir. Sosyal medya hesapları, anlık mesajlaşma uygulamaları veya diğer online iletişim kanalları üzerinden ödeme almanızı sağlar. Oluşturduğunuz ödeme linkini müşterinize dilediğiniz kanaldan (örneğin SMS veya e-posta) iletebilir, oluşturduğunuz linklerin takibini QNBpay Üye İşyeri Paneli’nden kolayca yapabilirsiniz. Artık web sitesine gerek kalmadan hızlıca ödeme alabilirsiniz!
Evet, QNBpay Link POS web sitesi olmasa bile ödeme alma imkanı sunar.
QNBpay Dijital POS, mail order ile müşterilerinizden uzaktan online ödeme alma imkanı sağlayan güvenli bir ödeme yöntemidir.
Evet, hızlıca ödeme almaya başlamak için QNBpay'in Güvenli Ödeme Sayfası'nı kullanabilirsiniz. QNBpay Güvenli Ödeme Sayfası, e-ticaret siteniz için güvenliği artıran, SSL sertifikası ve sunucu maliyeti gerektirmeyen, markanıza yönelik özelleştirilebilir, pratik ve güvenilir bir ödeme çözümüdür.
QNBpay Üye İşyeri Paneli'nden link oluşturabilir, mail order ile ödeme alabilir, hakedişlerini görüntüleyebilir, satış raporlarına, ödeme işlemlerine, iade taleplerine dair birçok detayı kontrol edebilirsiniz. Ayrıca, panel üzerinden hesap ayarlarınızı ve kullanıcı bilgilerinizi de yönetebilirsiniz.
Destek hattımızı 0212 319 23 70 arayarak veya destek@qnbpay.com.tr adresine sorunu yazarak hızlıca yardım alabilirsiniz.
QNBpay ile yurt içi tüm banka ve kredi kartlarından ödeme alırken, birçok yurt dışı kart şemalarından da ödeme alabilirsiniz. Ödeme alabileceğiniz kart şemaları:
Mastercard, Visa, Troy, American Express, UnionPay.
QNBpay sayesinde tek bir sözleşme ile anlaşmalı bankalara ait kredi kartları ile taksitli ödeme alabilirsiniz. Taksitli ödeme imkanı sunduğumuz kartlar:
QNB Card, World, Bonus, Maximum, Axess, Paraf, Advantage, Bankkart, Sağlam Kart
QNB, World, Bonus, Maximum, Axess, Paraf, Advantage, Bankkart, Sağlam Kart
QNBpay Dijital POS ürünümüz sayesinde 3D güvenlikle, uzaktan ödeme almak oldukça kolay ve güvenli. Üye İşyeri Paneli’nden müşteri bilgilerini girerek uzaktan güvenle ödeme işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Evet, tarım kartlarından da ödeme tahsil edebilirsiniz.
Hakediş tarihinizde bakiyeniz, vermiş olduğunuz banka hesap numarasına otomatik olarak gönderilir.
Evet, yetkiniz açık olduğu takdirde yurt dışından ödeme alabilirsiniz.
QNBpay Sanal POS, QNBpay Link POS ve/veya QNBpay Dijital POS üzerinden almış olduğunuz ödemeleri QNBpay Üye İşyeri Panelin'den anlık olarak takip edebilir, size özel hazırlanan özet raporları inceleyebilir ya da geçmiş işlemlerinize ilişkin detaylı raporlara ulaşabilirsiniz.
QNBpay Üye İşyeri Paneli'nden ödemelerinizin hakediş takvimini takip edebilir, nakit akışınızı kolaylıkla yönetebilirsiniz.
QNBpay Üye İşyeri Paneli İşlemler sekmesinden aynı gün içerisinde iptal işlemi yapabilirsiniz.
Ertesi gün yapılacak işlemler için ise yine QNBpay Üye İşyeri Paneli İşlemler menüsünden iade yapabilirsiniz.
Hayır, iade işlemlerinde komisyon kesilmez.
Harcama itirazı, bir kredi kartı işleminde, kart sahibinin ödemeyi kabul etmemesi veya işlemi kendisi yaptı ise işlemde hata/ya da alınacak hizmetle ilgili bir sorun olması durumunda kartından gerçekleşen ödemeye itiraz etmesi ile kart bankası tarafından başlatılan itiraz sürecidir. İtiraz süreci olumlu sonuçlanır ise tutar karta iade edilmektedir. Visa ve Mastercard gibi uluslararası kart sağlayıcılar, bu süreçlerin belirli standartlar çerçevesinde işletilmesini sağlamak amacı ile belirledikleri kurallar doğrultusunda tüm dünyada uygulanan chargeback (harcama itirazı) akışının detaylarını oluşturmaktadırlar.
Hem kart kullanıcıları hem de üye iş yerleri, belirlenen bu kurallara uymak zorundadır. Müşteri, yaptığı bir işlemle ilgili sorun yaşadığında ya da kendisinin onaylamadığı bir işlem fark ettiğinde, kart bankasına başvurarak itirazını iletir. Sonrasında kart bankası ve pos bankası arasında gerçekleşen bu operasyonel standartları kart sağlayıcılar tarafından belirlenmiş sürece "harcama itirazı" (chargeback) adı verilir.
Uluslararası ödeme kuruluşlarının standart prosedürleri uygulandığı için bu süreç tüm dünyada aynıdır ve itiraz süreci evrenseldir. Yani yurt içi ya da yurt dışı alışverişlerde harcama itirazı prosedürü değişmez. QNBpay olarak biz de bu kurallara uyumlu şekilde süreci titizlikle takip eder, hızlı şekilde süreci sonuçlandırmak için gerekli detaylı incelemeyi gerçekleştirir ve kart kurallarına uygun aksiyonları alırız.
Kart kullanıcısı kredi veya banka kartı ile yaptığı bir işleme itiraz etmek için kart bankasına başvurur. Banka, yapılan harcamanın geçerliliğini araştırır, itiraz başlatılması için gerekli teknik şartların sağlanması durumunda harcama itirazı (Chargeback) süreci başlatılır. Sonrasında süreç aşağıdaki aşamalarda ilerler:
Kart sahibi banka, bu itirazı iş yeri bankasına iletir.
İş yeri bankası gelen kart itirazını, üye işyeri ile paylaşır ve itirazın nedenine göre kart kurallarına uygun bilgi/belgeleri talep eder.
Üye iş yeri ilgili belgeleri bankanın belirttiği süreler içerisinde temin ederek pos bankasına iletir. Eğer tanınan süreler içerisinde taleplere dönüş yapılmaz ise itiraz tutarı işyeri hesabına borç geçilir. Belgeler kart kurallarına göre yeterli değilse ek bilgi/belgeler talep edilir, kart kurallarına uygun belgeleri iletilmesi durumunda gelen itiraz iş yerinin paylaştığı belgeler ile cevaplanır ve iş yerinin itirazı kabul etmediği belirtilir.
Yetkisiz işlem: Kart kullanıcısı onayı dışında gerçekleşen işlemlere itirazlar (Dolandırıcılık, kart bilgilerinin 3.şahıslar tarafından kullanılması ve kart hamilinin "harcamayı ben yapmadım" itirazı)
Süreç hatası itirazları (Mükerrer işlem, İşlem tutarında farklılıkları vb.)
İptal/iade işlem itirazları
Ürün veya hizmet alınamaması
Hatalı veya kusurlu ürün/hizmet sunulması
Teknik hata/Provizyon hatası vb. itirazlar
Harcama itirazı değerlendirme süresi, itirazın nedenine göre değişiklik göstermekte olup, işlemin karta yansıma tarihinden itibaren ürün/hizmet alamadım itirazları için 540 günü aşamaz. Ancak ürün/hizmetin teslim edileceği tarih itirazın iletildiği tarihi 120 gün geçmemelidir. Ben yapmadım itirazları için itiraz süresi 120 gündür.
Geçerli belgeler, itiraz sebebine göre farklılık göstermektedir, ancak genel olarak aşağıdaki bilgi/belgelerin iş yerleri tarafından iletilmesi beklenmektedir;
İşlem detayları ve ödeme bilgileri (fatura vb.)
İtiraz eden müşteriye ait hesap bilgileri ve işlem tarihçesi
Sipariş formu ve onayı
Teslimat kanıtı (kargo teslimat onayı veya alıcı tarafından imzalanmış teslimat belgesi vb.)
Hizmet sağlandığına dair kanıt (örneğin; otel rezervasyonu, sunulan dijital hizmetlerin teslimi dijital pin vb.)
İptal iade politikasına dair belgeler
İade işlemleri kart sağlayıcıların da belirttiği gibi kesinlikle işlemin gerçekleştiği karta yapılması gerekmektedir. Havale, eft, swift vb. iade türlerinde yapılan ödemeler kart hamili kabul etmediği sürece kurallara göre geçerli sayılmamaktadır.
Sürekli harcama itirazı talebi alan üye iş yerleri, ödeme sağlayıcıları veya bankalar tarafından uygulanan uyumlandırma incelemeleri sonucunda riskli kabul edilip hizmet kısıtlamaları ya da pos iptalleri ile karşılaşabilir. Bu nedenle konulara dikkat edilmelidir;
Daha iyi müşteri hizmeti: Müşterilerin işlemleriyle ilgili olabilecek sorunları zamanında çözülmesi.
Doğru ürün ve hizmet tanımlamaları: Ürün açıklamalarında eksiklik veya yanlış bilgilerin yer almaması.
İşlem onayı ve ödeme güvenliği: Müşterinin işlemle ilgili tüm onayları doğru aldığından emin olunması.
Teslimat ve sipariş kanıtı: Ürün veya hizmetin doğru şekilde sipariş veren kişiye teslim edildiğini kanıtlayacak belgelerin sağlanması.
Destek hattımızı 0212 319 23 70 arayarak veya destek@qnbpay.com.tr adresine talebinizi yazarak yardım alabilirsiniz.
Destek hattımızı 0212 319 23 70 arayarak veya destek@qnbpay.com.tr adresine talebinizi yazarak yardım alabilirsiniz.